Zaterdag 4 mei Planten- en Zadenruil

Op zaterdag 4 mei a.s. wordt een Plantenruilmarkt gehouden. Deze keer op de Paulushoeve, Eindhovenseweg 29 in Eindhoven.

We starten om 10.30 uur met het uitpakken van spulletjes. Zorg wel dat ingebrachte planten opgepot en benaamd zijn.
Om 11.00 uur kan het ruilen beginnen.

Alles wat met (moes)tuinieren of het hebben van kamerplanten te maken heeft kan geruild worden. Heb je zaadjes, stekjes, plantjes, mooie tuinboeken, kweekbakjes, eigen gemaakte jam, ingemaakte groentes etc. etc. te ruilen? Neem het dan mee! We ruilen tot ongeveer 12.30 uur. Er kan worden geruild of verkocht tegen een kleine vergoeding.

De plantenruilmarkt is voor zowel leden als niet-leden gratis toegankelijk. Heb je nog een kennis die graag stekt, zaait, vermeerdert of nog een mooie collectie potten, boeken of kweekbakjes  heeft? Attendeer die dan op de plantenruilmarkt. Iedereen die van groen houdt, is van harte welkom!