De geschiedenis herhaalt zich : onze docent Harma de Bie is wederom eerste geworden in de landelijke finale bloemschikken in de categorie Semi-Professionals. Gefeliciteerd! Een heel mooi stuk in geel/oranje tinten.
Bij de amateurs is onze bloemschikcursist Margot 8e geworden. Hier moest gewerkt worden in een groene pot en is er gekozen uit de beschikbare bloemen voor paars/roze tinten.
Dit alles speelde zich af tijdens het Plantenfestijn Appeltern. In de tuin waren ook nog werken te zien van de teamchallenge Florale Zetels & Zitjes. Klik op deze link om hier foto's van te zien.
Wist je dat we een WhatsApp groep Groei & Bloei EIndhoven-de Kempen hebben waar je terecht kunt voor al jouw vragen, opmerkingen en suggesties die te maken hebben met (moes)tuinieren, tuinen en bloemschikken.
Zie hieronder de QR code om jezelf aan te sluiten.
Huisregels :