Wat is SAMEN CREATIEF MET GROEN?

Gezellig samen bloemenschikken rond een gezamelijk thema. Bij deze activiteit is geen docent betrokken maar kan er altijd advies & hulp gegeven worden door andere ervaren bloemschikkers (voorheen noemden we dit Doe-avond).

G&B Eindhoven-de Kempen regelt de locatie en het gezamelijke thema. Jij bedenkt zelf wat je wil maken en brengt hiervoor alle materialen/ondergrond mee (m.u.v. sommige Specials).

Deze bloemschikactiviteit is gratis voor G&B leden, voor niet-leden 3 euro.  Donderdagavond 19.30h-22.00h, technieklokaal St. Joris College (Roostenlaan 296, Eindhoven).

De volgende datum is 4 april 2024. Na de zomer starten we weer op 3 oktober.

Soms organiseren we ook Specials onder deze noemer.  Aan de Specials zijn andere kosten verbonden en kunnen op andere locaties zijn. Dit wordt per Special aangegeven.

De reeds geplande Specials zijn:

KLIK HIER VOOR EEN TERUGBLIK OP RECENTE SAMEN CREATIEF MET GROEN ACTIVITEITEN