Samen creatief met groen Special : thema Pluktuin in Frameboeket

Bloemschikken met veldbloemen;  dat kan in Nederland maar een beperkt aantal maanden.
Zaterdagochtend 31 augustus (10.30u tot uiterlijk 12.30u) organiseren we een groepsbloemschikactiviteit bij biologische Pluktuin de Tinteltuin (Hoogstraat 5, 5521 NK Eersel). Er staan vele soorten eenjarige bloemen, zoals zinnia’s, cosmea’s, dahlia's, korenbloemen, margrietjes, riddersporen als ook vaste planten zoals grassen, dropanijs en herfstasters.

Het gezamelijke thema is EEN FRAMEBOEKET

Hoe werkt het ?

• We starten met een kop koffie/thee en iets lekkers en we krijgen wat uitleg over de pluktuin.
  • Je gaat bloemen naar smaak plukken in de tuin.
  • We maken het frame & vervolgens het boeket op het terras van de pluktuin (een docent van Groei en Bloei is aanwezig voor evt. benodigde hulp).
  • Je gaat gegarandeerd naar huis met een mooi boeket naar eigen smaak.

Kosten : Voor Groei en Bloei leden 6 euro inschrijfgeld vooraf over te maken naar G&B (voor niet G&B leden 11 euro).  De op de middag geplukte materialen reken je af met de pluktuin.

Meld je hier aan tot 27 augustus. Jouw aanmelding is definitief als het geld overgemaakt is naar bankrekeningnummer NL 96 INGB 0005417585, t.n.v. Koninklijke Mij Tuinbouw en Plantkunde Eindhoven, vermeldt hierbij: Tinteltuin.