Eindhoven-de Kempen

8 & 9 juni : Appeltern Plantenfestijn

Naast de meer dan honderd voorbeeldtuinen die Appeltern normaliter al biedt, zijn er in dit weekend allerlei extra activiteiten waar planten centraal staan. Zoals een plantenpromenade waar bekende kwekers hun planten aanbieden, noviteitenborder, landschapskunst, bloemschikdemonstraties en veel meer. Er is een ledenaanbieding: leden van Groei & Bloei betalen op vertoon van hun ledenpas slechts €8,50 entree per persoon, met een maximum van 2 personen per ledenpas (de normale entreeprijs is €18,95, voor 65+ €16,95).

Inmiddels is ook bekend geworden dat op zaterdag 8 juni 10 G&B bloemschikteams (waaronder de onze) spektakelbloemwerken zullen gaan maken. Ook vindt de finale plaats van de landelijke bloemschikwedstrijd (met daarbij onze bloemschikdocent Harma de Bie).

p.s de eerder geplande dagexcursie per bus is geannuleerd i.v.m. gebrek aan voldoende interesse.