Samen creatief met groen Special : thema Pluktuin in kleine vaasjes

Zaterdagmiddag 29 juni 2024 (14.00u tot uiterlijk 16.00u) organiseren we een groepsbloemschikactiviteit bij Pluktuin 't Voortje (Voortje 55, 5731 PP Mierlo).

Het gezamelijke thema is PLUKTUIN IN KLEINE VAASJES.

Hoe werkt het ?

• Je brengt zelf een selectie kleine vaasjes/potjes mee + evt. een plateau om de vaasjes op te arrangeren. Ook mesje meenemen voor aansnijden van de bloemen.
  • We starten met een kop koffie/thee en iets lekkers en we krijgen wat uitleg over de pluktuin.
  • Je gaat bloemen naar smaak plukken in de tuin.
  • We maken het bloemwerk op het terras van de pluktuin.
  • Je gaat gegarandeerd naar huis met een mooi bloemwerk naar eigen smaak.

Kosten : Voor Groei en Bloei leden 5 euro inschrijfgeld vooraf over te maken naar G&B (voor niet-G&B leden 7,50 euro).  De op de middag geplukte materialen reken je af met de pluktuin.

Meld je hier aan tot 23 juni. Jouw aanmelding is definitief als het geld overgemaakt is naar bankrekeningnummer NL 96 INGB 0005417585, t.n.v. Koninklijke Mij Tuinbouw en Plantkunde Eindhoven, vermeldt hierbij: pluktuin Voortje.